8.9 C
تهران
۹ فروردین، ۱۴۰۳
خانه » قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

مریم قرایلو
به صفحه قوانین و مقررات وب سایت آسان پی سی خوش آمدید.

کاربر گرامی محتوای این صفحه ممکن است تغییر کند، لذا قبل از دریافت هرگونه سرویس از وب سایت آسان پی سی، این صفحه را مطالعه نمایید.

قوانین و مقررات زیر مربوط به بهره برداری از خدمات آسان پی سی است.

  • قبل از استفاده از خدمات وب‌سایت، در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوال با ما در میان بگذارید.
  • به منظور حفظ حریم شخصی کاربران کلیه اطلاعات شخصی و حقوقی انها در سرور امن آسان پی سی نگهداری شده و در اختیار شخص دیگری قرار نمی گیرد .
  • حق امتیاز کلیه خدمات این وب‌سایت متعلق به تیم آسان پی سی است و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخشی یا کل مطالب سایت غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

  • دامنهٔ « asanpc.com »، نام «آسان پی سی »، لوگو و سایر خدمات درج شده در سایت متعلق به تیم آسان پی سی و شخص حقیقی می باشد و بدون کسب اجازهٔ کتبی، هرگونه کپی‌برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. علاوه بر این، اسناد، توافقنامه‌‏ها، فرم‏‌ها، درخواست‏‌ها، کلیهٔ محتویات وب‌سایت، اطلاعات، طراحی، متون، گرافیک، نرم‌افزار، عکس و موارد مشابه، در مالکیت انحصاری آسان پی سی است. همچنین کلیهٔ محتویات وب‌سایت نیز مشمول قانون کپی‌رایت (مالکیت حقوق معنوی) می‌شود.
  • آسان پی سی ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، آسان پی سی می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت آسان پی سی، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به آسان پی سی اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
  • آسان پی سی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه راحت و خوشایند را برای استفاده از خدمات دانشگاه آسان پی سی برای همه کاربران فراهم آورد.
    در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
    تلفن تماس:
    ۰۸۶۴۲۲۱۲۳۸۵
  • آدرس دفتر آسان پی سی:
    استان مرکزی – شهرستان ساوه – میدان شهدا – خیابان امام – امام خمینی ۱۴ – ساختمان هما – طبقه چهارم – واحد ۱۴