14 C
تهران
۲۹ اسفند، ۱۴۰۲
Image default
خانه » فصل دهم | درس دوم: استفاده از Problem Step Recorder

فصل دهم | درس دوم: استفاده از Problem Step Recorder

استفاده از Problem Step Recorder

يكي از امكانات جالبي كه به ويندوز۷ اضافه شده است Problem Step Recorder مي‌باشد. با استفاده از اين مشخصه مي‌توانيد مراحل مربوط به مشكلات سيستم برايتان پيش آمده ضبط كرده و با افراد ديگر به اشتراك بگذاريد بدين منظور Control panel را باز كرده

و در گروه System and security گزينه Find and fix problem را كليك كنيد.

در پنل سمت چپ گزينه Get help from a friend را كليك كنيد.

در پايين پنجره گزينه Problem Step Recorder را كليك كنيد.

با اين كار پنجره كوچكي كه شامل يك دكمه Start record است نشان داده مي‌شود.

حال پنجره Trouble shooting را ببنديد فرض كنيد براي اتصال به Remote desktop دچار مشكل شده‌ايد و مي‌خواهيد از فردي كمك بگيريد براي شروع Start record را كليك كنيد.

بدين ترتيب تمام كارهايي كه از اين پس انجام مي‌دهيد ضبط مي‌گردد در واقع با هربار كليك يك تصوير از صفحه تهيه مي‌شود اكنون منوي Start سپس All Programs و Accessories در نهايت Remote desktop connection را كليك كنيد.

بدين ترتيب پنجره مربوط به اين برنامه باز مي‌شود با كليك روي Add comment مي‌توانيد يادداشتي را اضافه كرده و Ok را كليك كنيد.

پس از انجام مراحل مورد نظر Stop record را كليك كنيد.

با اين كار كادري نمايان شده و مسير ذخيره سازي اين فايل‌ها را به فرمت زيپ از شما سوال مي‌كند نام و مسير ذخيره‌سازي را تعيين كرده و Save را كليك كنيد.

همان‌طور كه مي‌بينيد پوشه‌اي در محل تعيين شده ايجاد شده كه مي‌توانيد در صورت تمايل آن را براي فرد ديگري ارسال كنيد با كليك روي فايل موجود در اين پوشه مرورگر پيش‌فرض باز شده و مراحل ضبط شده توسط شما را به صورت تصويري نمايش مي‌دهد مشاهده مي‌كنيد كه در اين تصوير يادداشت وارد شده نيز قابل رويت است.

دست اندرکاران: فائزه نیکپور، آتنا میرزایی، فرهاد رمضانی

مطالب مرتبط

1 comment

سئو وب سایت 28 جولای، 2015 at 1:53 ق.ظ

It’s awesome designed for me to have a web page, which is
valuable for my knowledge. thanks admin

Reply

Leave a Comment